VARAOSAT

Oletusarvoisesti toimitustapana on nouto myymälästämme, mutta voimme lähettää osia Suomen sisällä hintaan 20€ sis. alv 24%. Vahvistamme saatavuuden ja hinnan sähköpostilla. Sähköposti sisältää myös maksulinkin. Maksun vahvistuksen jälkeen lähetämme varaosan.

HUOM! Tällä hetkellä varaosamyynti vain seuraaviin merkkeihin:
Kawasaki, Arctic Cat ja Tohatsu

Varaosatiedustelu










PALAUTTAMINEN / PALAUTUSEHDOT

Lue palautus-/hyvitysehdot
Lähetä palautus/hyvityspyyntö sähköpostilla.
Saatuasi palautusluvan, lähetä varaosa ja saamasi vastaus paketin mukana Star Servicelle.

Viallisiksi ilmoitetut osat tarkistetaan ja hyvitysta voidaan muuttaa tarkistuksen jälkeen jos osa todetaan toimivaksi. Varaosa tulee olla alkuperäisessa pakkauksessa ja ehjä. Pakkauksessa ei saa olla mainosteippejä eikä merkintöjä. Emme hyväksy likaisia ja aukirevittyjä tai muuten ei myytäväksi kelpaavia laatikoita, osia / pakkauksia. Palautuksen rahdin maksaa lähettäjä ( väärin tilatut ). Vastaanottaja maksaa toimittajan virheen sattuessa rahdin.

Virheestä on reklamoitava 8 vrk:n sisällä toimituksesta. Palautusluvan jälkeen tuote tulee palauttaa 14 vrk:n aikana.

TOIMITTAJAN VIRHE

Jos virhe on toimittajan, eli lähetyksessä on keräys-,toimitus-, pakkaus-, tai muu siihen verrattavissa oleva virhe, hyväksymme palautuksen, vastaamme palautuskuluista ja palautamme maksun tilillenne.

  1. B) TILAAJAN VIRHE

Jos virhe on tilaajan, eli on tilattu väärä osa, tai asiakas ei lähetystä lunasta, hyväksymme palautuksen, edellyttäen että edellä mainittuja ohjeita on noudatettu. Tällöin hyvitämme liikettä tavaran laskutetulla nettohinnalla vähennettynä -30 % käsittelypalkkiota.

  1. C) PALAUTUSOIKEUTTA EI OLE – HYLÄTTÄVÄT PALAUTUKSET

Palautusoikeutta ei ole varaosalle, joka ei kuulu normaalisti SGN Groupin (maahantuoja) varastointiohjelmaan, eli osa jota on tilattu ja toimitettu liikkeeseen ns. tehdastilauksena.

Palautusoikeutta ei ole sähköosille tai osalle joka on purettu sarjasta tai toisesta suuremmasta komponentista. Myöskään vajaita sarjoja tai varaosia, joista on purettu osia ei voida palauttaa. Palautusoikeutta ei ole aukirevityillä, likaisilla tai erilaisilla mainosteipeillä kiinni liimatuilla pakkauksilla, jolloin ne eivät ole myyntikuntoisia. Varaosa ei ole myyntikunnossa myöskään silloin, kun se on ollut asennettuna paikoilleen (= käytetty osa). Osan on oltava uusi. Palautus, joka saapuu varastoon ilman erillistä sopimusta tai saatetta ei voida käsitellä.

  1. D) PALAUTUSOHJEET

Osat on palautettava 14 vrk sisällä hyväksynnän jälkeen. Myöhemmin saapuneita palautuksia emme käsittele.

Kaikki palautukset pitää olla huolellisesti pakattuna. Palautuslähetyksessä pitää olla hyväksytty palautus pyyntö. Palautusrahdin maksaa lähettäjä. Lunastettavia lähetyksiä emme lunasta, ellei rahti ei ole maksettu. Veloitamme palautusrahdin hyvityksen yhteydessä, kuitenkin aina vähintään kulloinkin voimassa oleva toimitusmaksu. Palautukset käsitellään palautuksina ja hyvitys palautetaan tilille.

  1. E) KULJETUSVAURIOT

Kuljetusvauriot on käsiteltävä erikseen kuljetusliikkeen kanssa.